Niezależnie czy poszukujesz pojazdu do transportu ciężkiego, dystrybucyjnego lub lokalnego, doradzimy Ci doskonałe podwozie przygotowane specjalnie do Twojej zabudowy.
Samochód dostawczy powinien być dopasowany precyzyjnie do zadań przewozowych, jakie będą mu powierzane.
Chodzi nie tylko o rozmiary przestrzeni towarowej, ładowność czy rodzaj i parametry silnika, ale przede wszystkim o typ ramy, rozstaw osi, a także tylny zwis pojazdu.
Z naszego punktu widzenia najistotniejszym parametrem jest rodzaj ramy pojazdu, na którym mamy wykonać zabudowę.
Z doświadczenia i praktyki wiemy, że najlepszą konstrukcją przeznaczona pod zabudowę jest rama wykonana w formie ceownika.
Kolejny istotny parametr, to rozstaw osi pojazdu. Powinien być dobrany pod konkretny typ zabudowy. Zbyt krótki rozstaw osi może być przyczyną utraty kierowalności samochodu po zabudowie, zbyt duży wpłynie na złe rozłożenie masy transportowanego ładunku i doprowadzić może do uszkodzenia zawieszenia osi przedniej, trwałych odkształceń ramy nośnej, a w skrajnych przypadkach nawet do jej złamania.
W parze z rozstawem osi występuje trzeci istotny wymiar, zwis tyny ramy, czyli długość na jaką rama podwozia wystaje poza oś tylną.
W przeciwieństwie do zabudów skrzyniowych oraz kontenerowych, gdzie długość ramy powinna być praktycznie równa długości zabudowy jest w przypadku autotransporterów. Tutaj rama pojazdu powinna kończyć się tuż za osia tylną.
Nadwozia na poprawnie skonfigurowanych ramach charakteryzują się wyjątkowym komfortem i wszechstronnością użytkowania.
Samochód dostawczy powinien być dopasowany precyzyjnie do zadań przewozowych, jakie będą mu powierzane.
Chodzi nie tylko o rozmiary przestrzeni towarowej, ładowność czy rodzaj i parametry silnika, ale przede wszystkim o typ ramy, rozstaw osi, a także tylny zwis pojazdu.
Z naszego punktu widzenia najistotniejszym parametrem jest rodzaj ramy pojazdu, na którym mamy wykonać zabudowę.
Z doświadczenia i praktyki wiemy, że najlepszą konstrukcją przeznaczona pod zabudowę jest rama wykonana w formie ceownika.
Kolejny istotny parametr, to rozstaw osi pojazdu. Powinien być dobrany pod konkretny typ zabudowy. Zbyt krótki rozstaw osi może być przyczyną utraty kierowalności samochodu po zabudowie, zbyt duży wpłynie na złe rozłożenie masy transportowanego ładunku i doprowadzić może do uszkodzenia zawieszenia osi przedniej, trwałych odkształceń ramy nośnej, a w skrajnych przypadkach nawet do jej złamania.
W parze z rozstawem osi występuje trzeci istotny wymiar, zwis tyny ramy, czyli długość na jaką rama podwozia wystaje poza oś tylną.
W przeciwieństwie do zabudów skrzyniowych oraz kontenerowych, gdzie długość ramy powinna być praktycznie równa długości zabudowy jest w przypadku autotransporterów. Tutaj rama pojazdu powinna kończyć się tuż za osia tylną.
Nadwozia na poprawnie skonfigurowanych ramach charakteryzują się wyjątkowym komfortem i wszechstronnością użytkowania.